claradejager.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig (nou ja) nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel. Dit is allemaal nog maar een probeersel. Ik hoop dat het allemaal lukt.

We vertrekken morgenochtend, 2 mei en zijn op 15 mei weer terug. Ik heb de oxazepammetjes binnen handbereik, want ik heb het nog steeds niet op dat gevlieg.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

clara

Reacties

Reacties

Thijs & Tamara & Kids

Ohhh, leuk, kunnen we jullie spannende reisavonturen "live" volgen! We zijn benieuwd naar de eerstvolgende reis!

Jenny

Hoi Claar en Koert,
wat leuk dit probeersel, hoop dat het allemaal lukt want dit kan best leuk worden. Fijne reis en veel plezier. Ben zelf gisteren teruggekomen van de halfjaarlijkse Azie reis, was weer een geweldige belevenis, tuurlijk weer hele rare dingen meegemaakt maar zo gaat dat in die landen. Vloog op 15april 's ochtends en 's middags gingen de vliegvelden dicht vanwege de Vulkaan. Was heerlijk rustig op de beurzen, de chinezen hadden het al over een tweede sars periode. Nou kind maak je maar niet druk over het vliegen, het is mij ook weer heel erg meegevallen.
Liefs Jenny

willem en marga

Volgens het reisschema zijn jullie nu aangekomen. hebben de oxamepammetjes geholpen? Morgen vertrekken wij naar the place of all places, namelijk Grou ( Zuid)! Fijne vakantie en veel werkplezier. Liefs, Marga en Willem.

Mireille en kinderen

Lieve papa en mama,
Ik neem aan dat jullie goed zijn aangekomen, want er is de afgelopen dagen geen vliegtuig neergestort of vermist. De bruiloft en de communie waren nog erg gelzellig. We zijn allemaal wel een beetje moe van alle feesten achter elkaar. Zaterdag weer de volgende borrel. Het is goed toeven in Hoeven! Je mist hier nu weig, want het is koud en het regent. Morgen ben ik vrij samen met Roosje en Floris. Erwin moet werken en Lotje en Jet (kan al de halve kamer doorlopen!!!) gaan naar de creche. Ik ga met de 2 groten lekker zwemmen en een bezoekje aan de kapper brengen denk ik. Veel plezier en laat snel een nieuw reisverhaal achter, Lieve groeten van Mireille, Erwin en alle kindjes

willem-bos@home.nl

Hoi Klaar en Koert,
Ziet er allemaal prima uit.Leuk om jullie avonturen te lezen. In Grou is het nog steeds koud en nat. Met Daan en Linda uit eten geweest, zondag gaan we zeilen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!