claradejager.reismee.nl

Apenstreken met Clara en Koert

Op dinsdag 11 mei 2010 gaan we vanuit Hout Bay op weg naar Cape Point, het uiterste puntje van het Kaaps schiereiland. Eerst lekker rustig bij Boulders pinguïns bekeken en toen door naar Kaap de Goede Hoop.

Langs de weg staan overal waarschuwingsborden voor Baboons (bobbejanen, bavianen).

Stop! Opeens een hele bavianenfamilie. Een beetje eng, maar toch het raampje open om te filmen. Wat een schattige aapjes.. samen met moeder aan het spelen. Plotseling duikt pa op...zeg maar de ouwe Bobbejaan zelf!  Je ziet hem niet in beeld, maar als je het ijselijke gegil op het eind hoort, weet je dat Bobbejaan de achterdeur van de auto heeft geopend met de bedoeling om gezellig op de achterbank te gaan zitten!!

Reacties

Reacties

Nicole

Ik blijf echt nog steeds tranen in mijn ogen krijgen van het lachen!!

Mireille en Erwin

Die gil moet je insturen voor een hororfilm, echt niet normaal! Wat hebben wij hier zitten lachen (de kindjes overigens niet, die snapten er echt helemaal niks van en maakten zich ergnstige zorgen of het nou toch allemaal wel goed is afgelopen)

Goed nieuws overigens. Ik kom zaterdag jullie zelf met de kindjes ophalen. Ik heb mijn sauna verplaatst naar morgen ipv zaterdag.

Ik ga het filmpje nog een keer kijken, want het is echt een giller!

Liefs,
M en E en co

Jenny

hoi,
wat een enge belevenis met die bobbejanen. Onthoud de gouden regel "deuren op slot" altijd handig tegen allerhande op komst zijnde gevaren.
Verder erg leuk om jullie verslag te volgen.
Claar, je moet echt gaan schrijven als je met de vut bent. Hoe jij alles op papier zet, geweldig! Je kunt trouwens al beginnen met een boek over deze bobbejanen.
Geniet nog veel deze week !
groetjes,
Jenny
Groetjes

Remco

Funniest home video van het jaar !

De kreet "Ik kan het niet...ik kan het niet!!" gaan we nog heel veel horen (en gebruiken)!

Virginia

Hoi Koert en Claar!

Roeland liet me dit filmpje zien! Ookal was het op het moment denk ik heel erg spannend... wat een leuk filmpje!

Tot snel!

Gr. Virginia

Mia Davans

Hallo Claar Koert .

Daar zijn jullie nog lang niet vanaf van dit broodje aap verhaal, wat spannend zeg, ja je wil avontuur of niet soms........Groetjes Mia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!