claradejager.reismee.nl

Aankomst SA 2 mei

Zondag 2 mei

Met 2 pilletjes heb ik de vliegreis van 11.5 uur overleefd. Johnny, aardige vent trouwens, was er om ons op te halen van het vliegveld. Allemaal prima geregeld. Alleen...zo'n onbekend huis binnenkomen, ik heb het er niet op. Ik wilde in de keuken het licht aandoen, ik druk in het donker op een knopje naast de deur. Daar zitten toch normaliter de lichtknopjes?? Nou hier niet. aahoe... aahoe ... paniek.... dan gaat de telefoon....waar is de telefoon??? Telefoon gevonden. What's your password???? Hebben we niet...

aahoehh... daar staan dan al luitjes van de SECURITY aan de deur. Uiteindelijk ging voor de derde keer het alarm af. Ik ben doodsbang in dit huis. Er gaat ook nog een trap naar boven. Ik durf echt niet naar boven (en Koert ook niet). Bedden prima , badkamer prima. Wat kun je doen... gaan slapen.

Reacties

Reacties

Tamara

Lieve oom en tante,

Leuk om jullie reis zo te volgen. Heel erg veel plezier samen. Wij zijn ook een weekje weg komende week, naar Malaga, heerlijk! Daarna volgen we jullie weer.

Liefs Tamara

Nicole

Jullie moeten toevallig niet via Tripoli he???!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!